Friday, December 21, 2007

Bowling

Today after school, I went bowling with 4 of my classmates. It must have been 5 years since the last time I played bowl. That was the time we went to war with our solar pasturizer in KL(err.. I only went to receive the cert tho, i think..) lol.. and had some fun at Sunway Pyramid. heh.. the good old times, eh..

Well, anyways, my first time playing ball in five years, everyone were just beginners, so it was a bit silly and funny, but still quite fun. heh. I had two strikes(I think I had more at Sunway.. heh) today. After that, we went to eat ramen.. All in all, it was kind of fun. Just that they have been classmates for 3 years, so there are memories and stories that I don't know about.

Tomorrow is Karaoke. Err, I have no confidence at all in singing, but I guess it should be okay, coz there will be so many people there too.. heh. Just sing a few off-tunes and laugh it off. ^^

今日放課後クラスメート4人とボーリング行ってきました。僕ボーリングやったのは5年ぶりだろう。皆初心者みたいで、ちょっとばかばかしところもあったが、楽しかった。僕はストライクが二つ。ほかの3人は五つくらいだったかな。。その後はらめん食べに行った。みんなもう3年間クラスメートだから、当然僕には知らない思い出や話があるが、今日いっぱい話し聴けて皆のこと少し分かってきて良かったと思う。

明日はカラオケか。。うん、僕は歌うのに自身ないけど、人数も多いから、なんとかなるかな。

Add to Technorati Favorites

No comments: